Kontakta oss

Skicka ett meddelande till oss

Kontakta oss

Vi älskar att höra från er! Du kan kontakta oss genom att chatta med oss, ringa oss eller maila. Svaren på de vanligaste frågorna finner ni här nedan och finns tillgänglig dygnet runt, varje dag. Vill du chatta med oss så finns vårt grymma supportteam tillgängliga följande tider: Måndag- Fredag: 9.00-15:00

Adress

Recker Group AB
Box 152
178 22 EKERÖ
SWEDEN

ÖPPETTIDER

Månadg-Fredag: 9.00-15.00

E-mail

support@peaksport.se

TELEFON

+46-8-260890

Vid frågor angående Klarna faktura hänvisar vi direkt till Klarnas kundtjänst: 08-120 120 10

Maila oss

Du kan även kontakta oss genom att använda formuläret på denna sida eller genom att maila oss på support@peaksport.se

    Vanliga frågor

    Om din beställning lyckas får du alltid en orderbekräftelse via e-post i efterhand; om du inte hittar det i din inkorg eller bland skräpposten inom 3 timmar efter att du har lagt din beställning, vänligen kontakta oss.

    Nej det är det inte, men på produktsidan hittar du ett övervakningsalternativ. Ange din e-post så meddelar vi dig när önskad storlek finns i lager igen.

    Ja, du kan annullera din beställning så länge vi inte har börjat förbereda och packa dina varor. Du hittar avbokningsalternativet under Mina sidor.

    Alla över 18 år kan handla på peaksport.se

    Vi erbjuder för närvarande inte det alternativet, men kontakta oss innan köpet för att se om vi kan hitta en lösning. Om du behöver ytterligare dokumentation för ditt köp kan du ladda ner din faktura via Mina Sidor.

    Nej, vi säljer exklusivt via vår webbutik peaksport.se

    Totalpriset syns alltid i kassan innan du går vidare med att betala. Priset för varorna och eventuell extra avgift för speciella fraktalternativ ser du i kassan.

    Du fyller i rabattkoden i kassan, och när du trycker på ”Lägg till” tillämpas då rabatten.

    Om du inte själv valt att avbryta beställningen via länken i orderbekräftelsen eller via Mina Sidor har din beställning med största sannolikhet makulerats på grund av ett lagersaldofel. Vi ber i förväg om ursäkt för besväret och hoppas att du hittar en annan modell eller artikel som passar dig.

    Vi jobbar på att synliggöra datum för lageruppdaterig, tills vidare är det möjligt att använda övervakningsmöjligheten på produktsidorna. Ange din e-post så meddelar vi dig när produkten finns i lager igen.

    Tyvärr är det inte möjligt att ändra storlek eller färg på produkter i din beställning. Du har möjlighet att själv avbeställa hela beställningen på Mina Sidor inom en timme från det att beställningen gjordes. Om tiden har gått ber vi dig istället att returnera varan för återbetalning och lägga en ny beställning, eller skicka tillbaka den för byte.