I samarbete med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, erbjuder vi följande betalningsalternativ. Betalning ska göras till Klarna:

Betala senare. Handla nu, betala senare. Klarna låter dig betala 14 eller 30 dagar efter leverans eller i tre lika delar – räntefritt.

Betala nu. Betala med kort direkt i kassan. Inga långa formulär, inga lösenord, inga bekymmer. Vi accepterar betal- och kreditkort från Visa, MasterCard och American Express.

Mer information och Klarnas användarvillkor hittar du här. Allmän information om Klarna hittar du här. Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning och i enlighet med informationen i Klarnas integritetspolicy.

För frågor om betalningar, vänligen kontakta Klarna’s kundtjänst.

Om du vill använda PayPal som betalningsmetod väljer du PayPal-fliken i kassan och fyller i dina personuppgifter. När du har bekräftat din beställning kommer du att omdirigeras till PayPal.

Om du inte redan har ett konto, registrera dig snabbt med bara några få detaljer. Lägg till ditt bankkonto, betalkort eller kreditkort. Nästa gång kan du checka ut med e-post och lösenord eller mobilnummer och PIN-kod.

PayPal Help Centre.

Juridiska avtal för PayPal-tjänster.

Vi rekommenderar att du läser vår integritetspolicy och integritetspolicyns cookiebegränsning

Kan jag ändra min betalningsmetod?

Genom Klarna har du i vissa fall möjlighet att växla mellan betalning med faktura och delbetalning. Om du har valt kortbetalning, banköverföring eller någon annan direktbetalningsmetod finns det tyvärr ingen möjlighet att ändra när beställningen väl är gjord.

 

Varför blir jag nekad eller inte erbjuden att betala med faktura/avbetalning?

När du går till kassan för att betala kan en bedömning göras av våra betalningspartner så att de kan veta vilka av de tillgängliga betalningsalternativen de kan erbjuda dig. Bedömningen är individuell och bygger på flera olika faktorer; till exempel tidigare betalningshistorik, hur mycket du vill handla för och extern information.

Om ditt köp nekas betyder det att vår betalningspartner inte kan erbjuda dig alternativet du ansöker om, för det specifika köpet.

 

När kommer jag att debiteras för mitt köp när jag väljer att betala direkt?

Normalt reserveras beloppet när ditt köp är genomfört och debiteras sedan när vi skickar varorna; i vissa fall debiteras du direkt när köpet går igenom.

 

Varför fick jag en påminnelseavgift?

Vid sen eller utebliven betalning av faktura eller delbetalning får du en påminnelse från Klarna med en tilläggsavgift. Om du har några frågor, vänligen kontakta Klarna direkt.